Monday 8 November 2010

Monday is Music

I can not hide it forever more. I do NOT like pop mass culture music. It makes me wanna puke. And if you do like it, then, I judge you. I honestly do. And for you to come see me, and trying to justify this kind of music would be like a Primark worker telling me their products are as good as the one in Selfridges across the street. It’s a lie, and they should know it. It genuinely put in question your good judgement and intellectual abilities. So Katie Perry, and other Taylor Trucmuch or Cheryl Machin, I despise you. This is not music. This is barely entertainment. And it cannot be listen to, unless (yes I have to be careful here, I'm at uni though) a severe dose of alcohol has been ingested. 

Nevertheless, nothing is more funny to me (or close, lets be careful again, I'm easy on the fun) than someone who understand the level of joke-potential in those songs. For instance, I would like to share this with you my lovelies. 




Je ne peux pas le cacher plus longtemps. Je n'aime pas la pop musique. Tout simplement, ça me donne envie de vomirEt si vous, vous aimez ça, je vous juge. Honnêtement. Et si en plus vous venez me voir et essayez de me justifier ce genre de musique, c'est comme un gars de chez totosolde qui essaierait de me convaincre que ses produits sont de qualité égale à ceux des Galleries Lafayette sur le trottoir d'en face. C'est un mensonge, et il devrait savoir. Ça vient vraiment mettre en question votre bon jugement et vos capacités intellectuelles. Donc, Katie Perry, et autre Taylor Trucmuch ou Cheryl Machin, je vous débecte. Ce n'est pas de la musique. C'est à peine du divertissement.Et je refuse d'écouter une telle érésie, à moins que (oui je dois faire attention ici, je suis à l'universitée quand-même) une dose sévère d'alcool est été ingérée.
Cependant rien n'est plus drôle pour moi (ou presque
, on va se mesurer une fois de plus, je suis tout de même bon public en matière d'humour) que quelqu'un qui comprend le niveau de blague potentiel dans ces chansons. Ici donc, pour notre plaisir..

2 comments:

  1. this is hilarious!
    and i agree with you one hundred percent!
    xxx

    ReplyDelete
  2. oh far too funny! Laughing out loud despite being in the library!

    ReplyDelete